Kim jesteśmy
Oboje jesteśmy autorami programów doskonalenia osobowego i menedżerskiego, wykładowcami i trenerami kadr kierowniczych oraz doradcami o międzynarodowym doświadczeniu z 34-letnią praktyką zawodową, w tym - ponad 12 lat w Kanadzie, gdzie założyliśmy i prowadziliśmy własną firmę.
Braliśmy udział w licznych programach szkoleniowych i doradczych w Kraju i za granicą (m.in. Kanada, Wielka Brytania, Czechy, Ukraina). W latach 1995 – 2009 przeszkoliliśmy ponad 3000 osób.
W latach 1983 – 1995 przebywaliśmy w Kanadzie, gdzie założyliśmy i prowadziliśmy własną firmę. Dodatkowo – pełniliśmy funkcje Dyrektorów Canadian Institute of Management - Sekcji w Montrealu. Nasza aktywność zawodowa w Kanadzie obejmowała również członkostwo w Canadian Business Entrepreneurs' Club oraz w Montreal Board of Trade i Better Business Bureau.
Do Polski przyjechaliśmy w roku 1995, aby w ramach międzynarodowego zespołu przygotować w języku angielskim materiały szkoleniowe "Management and Leadership" dla kadr kierowniczych w państwach Europy Centralnej i Wschodniej.
W latach 1996 - 1998 współpracowaliśmy z British Institute of Management oraz z firmą edukacyjno-szkoleniową Design for Learning International w ramach programów edukacyjnych, których celem było wspieranie rynkowej transformacji przedsiębiorstw oraz doskonalenie zawodowe kadr kierowniczych. W Design for Learning International pełniliśmy funkcje Dyrektorów Regionalnych.
Naszą misją jest motywowanie uczestników szkoleń do przekształcania się w uczące się jednostki, traktujące zmiany w organizacji i w jej otoczeniu, jako źródło inspiracji do rozwoju kompetencji zawodowych oraz do zmiany kultury organizacji na pro sprzedażową, a w konsekwencji – do budowania przez firmę przewagi konkurencyjnej.