Programy na zamówienia
W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynkowe, na przestrzeni lat 1995 – 2009, naszą ofertę szkoleniową rozszerzaliśmy o kolejne programy:
Szkolenia menedżerskie
- Zarządzanie zmianą
- Przywództwo w okresie transformacji
- Budowanie wartościowych relacji
- Skuteczność lidera – warunkiem sukcesu
- Sztuka prezentacji
- Organizacja i prowadzenie spotkań
- "Train-the-Trainer"
- Trening asertywności i umiejętności wywierania wpływu na innych
- Doskonalenie zespołowego współdziałania
- Zarządzanie projektami – psychologiczne aspekty
Szkolenia handlowe
- Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych oraz organizacji pracy handlowca
- Negocjacje kredytowe
- Sztuka pozyskiwania klientów oraz budowania relacji z klientami, w tym - zarządzanie tzw. "trudnymi" relacjami
- Rozmowy telefoniczne – narzędzie w procesie budowania relacji z klientami
Szkolenia rozwojowe
- Doskonalenie komunikacji i umiejętności porozumienia się w sytuacjach trudnych
- Zarządzanie czasem bez stresu
- Zarządzanie konfliktem
- Trening asertywności
- Podejmowanie trafnych decyzji
- Twórcze rozwiązywanie problemów
- Kierowanie własnym rozwojem