Programy na zamówienia

W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynkowe, na przestrzeni lat 1995 – 2009, naszą ofertę szkoleniową rozszerzaliśmy o kolejne programy:

Szkolenia menedżerskie

  • Zarządzanie zmianą
  • Przywództwo w okresie transformacji
  • Budowanie wartościowych relacji
  • Skuteczność lidera – warunkiem sukcesu
  • Sztuka prezentacji
  • Organizacja i prowadzenie spotkań
  • "Train-the-Trainer"
  • Trening asertywności i umiejętności wywierania wpływu na innych
  • Doskonalenie zespołowego współdziałania
  • Zarządzanie projektami – psychologiczne aspekty

Szkolenia handlowe

  • Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych oraz organizacji pracy handlowca
  • Negocjacje kredytowe
  • Sztuka pozyskiwania klientów oraz budowania relacji z klientami, w tym - zarządzanie tzw. "trudnymi" relacjami
  • Rozmowy telefoniczne – narzędzie w procesie budowania relacji z klientami

Szkolenia rozwojowe

  • Doskonalenie komunikacji i umiejętności porozumienia się w sytuacjach trudnych
  • Zarządzanie czasem bez stresu
  • Zarządzanie konfliktem
  • Trening asertywności
  • Podejmowanie trafnych decyzji
  • Twórcze rozwiązywanie problemów
  • Kierowanie własnym rozwojem