JAK ODNIEŚĆ SUKCES W ROKU 2010...

Nowość!!!

JEDNODNIOWY WARSZTAT STRATEGICZNY

Do kogo adresujemy warsztat:

  • Naczelna kadra zarządzająca
  • Kadra menedżerska wyższego i średniego szczebla
  • Osoby kluczowe dla sukcesu konkretnych biznesowych procesów w firmie

Korzyści dla Zamawiającego:

Wypracowanie narzędzi zarządczych, ułatwiających sterowanie konkretnymi procesami biznesowymi w dobie kryzysu ekonomicznego

Motywacja uczestników do bycia nośnikami pozytywnej energii, niezbędnej do zaangażowania współpracowników i szeroko rozumianego otoczenia w realizację priorytetowych zadań na 2010 rok

Inspiracja do poszukiwania, w aktualnej trudnej sytuacji, źródeł pozytywnych wyzwań dla jednostek, zespołów i firmy jako całości – wpisanych w budowanie rynkowej przewagi konkurencyjnej

Ramowy program warsztatu strategicznego:

Warsztat strategiczny składa się z trzech, logicznie dopełniających się modułów:

1. Kluczowe wskaźniki wzrostu (tzw. business drivers)

Efektem będzie opracowanie listy kluczowych wskaźników wzrostu oraz wskazanie ewentualnych zagrożeń (wewnętrznych i zewnętrznych)

2. Decyzje strategiczne na nadchodzące 12 miesięcy

Efektem będzie uzgodnienie listy priorytetowych decyzji oraz osób za nie odpowiedzialnych, wpisanych w konkretne, kluczowe dla firmy, procesy

3. Kultura organizacji w okresie dynamicznych zmian

Analiza, jakie wartości i postawy mają być podstawą działania w celu osiągnięcia biznesowych zadań, do wykorzystania m.in. w pozafinansowym systemie motywacyjnym i w rocznej ocenie pracowników

Uwaga: Na życzenie Zamawiającego, strategiczny warsztat może ulec wydłużeniu do 2 -3 dni, np. w celu poszerzenia programu o dodatkowe moduły doradczo-szkoleniowe.