JAK ODNIEŚĆ SUKCES W ROKU 2010...
Nowość!!!
JEDNODNIOWY WARSZTAT STRATEGICZNY
Do kogo adresujemy warsztat:
- Naczelna kadra zarządzająca
- Kadra menedżerska wyższego i średniego szczebla
- Osoby kluczowe dla sukcesu konkretnych biznesowych procesów w firmie
Korzyści dla Zamawiającego:
Wypracowanie narzędzi zarządczych, ułatwiających sterowanie konkretnymi procesami biznesowymi w dobie kryzysu ekonomicznego
Motywacja uczestników do bycia nośnikami pozytywnej energii, niezbędnej do zaangażowania współpracowników i szeroko rozumianego otoczenia w realizację priorytetowych zadań na 2010 rok
Inspiracja do poszukiwania, w aktualnej trudnej sytuacji, źródeł pozytywnych wyzwań dla jednostek, zespołów i firmy jako całości – wpisanych w budowanie rynkowej przewagi konkurencyjnej
Ramowy program warsztatu strategicznego:
Warsztat strategiczny składa się z trzech, logicznie dopełniających się modułów:
1. Kluczowe wskaźniki wzrostu (tzw. business drivers)
Efektem będzie opracowanie listy kluczowych wskaźników wzrostu oraz wskazanie ewentualnych zagrożeń (wewnętrznych i zewnętrznych)
2. Decyzje strategiczne na nadchodzące 12 miesięcy
Efektem będzie uzgodnienie listy priorytetowych decyzji oraz osób za nie odpowiedzialnych, wpisanych w konkretne, kluczowe dla firmy, procesy
3. Kultura organizacji w okresie dynamicznych zmian
Analiza, jakie wartości i postawy mają być podstawą działania w celu osiągnięcia biznesowych zadań, do wykorzystania m.in. w pozafinansowym systemie motywacyjnym i w rocznej ocenie pracowników
Uwaga: Na życzenie Zamawiającego, strategiczny warsztat może ulec wydłużeniu do 2 -3 dni, np. w celu poszerzenia programu o dodatkowe moduły doradczo-szkoleniowe.